maandag 2 juli 2018

Ons Oranje! Kaartverkoop Frankrijk - Nederland en Noorwegen - Oranjevrouwen

Kaartverkoop Frankrijk - Nederland en Noorwegen - Oranjevrouwen
Begin september spelen het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen uitwedstrijden, tegen respectievelijk Frankrijk en Noorwegen. De kaartverkoop voor deze wedstrijden is exclusief voor de Oranje ClubCardhouders.

WK-voorselectie Vrouwen onder 20 bekend
KNVB-coach heeft de voorlopige selectie van Vrouwen onder 20 bekendgemaakt voor het WK dat vanaf 5 augustus in Frankrijk van start gaat. De voorlopige selectie telt 24 speelsters.

Kwakkenbos kiest definitieve selectie voor Nordic Tournament
Met een selectie van twintig speelsters treedt het Nederlands elftal onder 16 jaar aan op het jaarlijkse Nordic Tournament. KNVB-coach Roos Kwakkenbos formeerde na de laatste trainingsstage haar definitieve groep voor het hoog aangeschreven toernooi in Noorwegen, dat van 30 juni tot en met 9 juli wordt gehouden.

Primeur zaalvoetbalvrouwen Oranje: EK-kwalificatie
Voor het eerst in de geschiedenis van het zaalvoetbal kunnen nu ook de nationale vrouwenteams zich op Europees niveau meten. In februari 2019 is het zover, dan is UEFA Women's Futsal EURO 2019, de officiële benaming voor het eerste Europees kampioenschap, een feit.

Speelsters onder 16 verslaat Noorwegen
Het Nederlands elftal voor speelsters onder 16 jaar heeft vanavond zijn eerste duel op het Nordic Tournament gewonnen. Gastland Noorwegen werd op het kunstgras in Raufoss met 1-0 verslagen.