dinsdag 17 juli 2018

Technisch probleem in productieproces reisdocumenten

In de periode van april tot en met juni 2018 is bij de productie van circa 5000 reisdocumenten een technisch probleem in de echtheidskenmerken vastgesteld. Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK), die gaat over de productie van paspoorten, heeft het publiek hierover geïnformeerd.

Technisch probleem in productieproces reisdocumenten

International Investment Forum Chile 2019
The International Investment Forum 2019 is a multi-sector Summit: a unique opportunity to get a comprehensive view of Chile´s investment environment in just 3 days. You will learn first-hand about the country´s new investment opportunities, economic strategy and policies. Get access to key information to facilitate your decision to invest in Chile and to set up your company´s next project in one of Latin America´s leading destinations for the development of investment projects.

Programma Nationale Herdenking Kanchanaburi
Tijdens de Nationale Herdenking 15 augustus 1945 herdenken we alle slachtoffers van de oorlog van het Koninkrijk der Nederlanden tegen Japan in de Tweede Wereldoorlog.

HC Opatija information
Het Consulaat in Opatija zal op 19 en 20 juli jl. gesloten zijn. In dringende gevallen, graag contact opnemen met de Nederlandse ambassade in Zagreb. Contact gegevens: +385 (0) 1 4642 200.