donderdag 9 augustus 2018

2018-08-08 Nieuws 42: Dodenherdenking Kanchanaburi

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 42 DATUM: 08 augustus 2018

Dodenherdenking Kanchanaburi

Op 15 augustus herdenken we opnieuw alle slachtoffers van het Koninkrijk der Nederlanden die in de Tweede Wereldoorlog tegen Japan zijn gevallen. De ambassade van het Koninkrijk der Nederlanden in Bangkok vindt het belangrijk om de herinnering aan de slachtoffers levend te houden en de NVT wil hier graag aan meedoen. De herdenkingsplechtigheid vindt plaats op de ere-begraafplaatsen Don Rak en Chungkai in Kanchanaburi. Voor nadere informatie zie hier.

begraafplaats

De inschrijving voor het evenement is inmiddels gesloten, maar men kan met eigen vervoer naar Kanchanaburi en de plechtigheid meemaken. Er is een gezamenlijke lunch geregeld (buffet) voor THB 350 per persoon.

patrijspoort10

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

PlatinaGold
B-QuikMazarsKIS
ZilverBrons
Spirit Cinevideo ThailandAA Insurance Europcar Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".