woensdag 29 augustus 2018

Ons Oranje! Vertegenwoordigers van supporters stellen zich voor

Vertegenwoordigers van supporters stellen zich voor
Binnen OnsOranje bestaat de supportersvertegenwoordiging. Een orgaan waarin supporters zitting hebben die ons gevraagd en ongevraagd advies kunnen geven over supporterszaken. Om de supportersvertegenwoordiging een gezicht te geven, stellen de leden zich voor. Vandaag: Edwin Prins.

Zaalvrouwen nemen goed gevoel mee naar huis
Afsluiten op een positieve manier. Dat was de opdracht voor het Nederlands zaalvoetbalvrouwenteam. Plaatsen voor het Europees kampioenschap zat er na de nederlaag tegen Zweden en het gelijkspel tegen België niet meer in, maar in de afsluitende wedstrijd werd op het EK-kwalificatietoernooi in Noord-Ierland nog wel even aan het vertrouwen gewerkt. Het gastland werd met 4-2 verslagen.

Sneijder spreekt: een terugblik op 16 jaar in Oranje
In de aanloop naar zijn afscheidswedstrijd tegen Peru, volgende week donderdag 6 september, blikt Wesley Sneijder met OnsOranje nog een keer terug op zijn lange, glansrijke carrière bij Oranje.

Torny formeert selectie oefenduel Vrouwen onder 19 tegen Heerenveen
KNVB-coach Jessica Torny heeft de selectie bekendgemaakt van het Nederlands vrouwenelftal onder 19 jaar voor het oefenduel met sc Heerenveen. Er zijn twintig speelsters opgeroepen.

Onder 17: selectie voor vierlandentoernooi in Duitsland
KNVB-coach Peter van der Veen heeft zijn selectie bekendgemaakt voor het vierlandentoernooi in Duitsland. Voor 22 spelers ligt er een uitnodiging klaar. Zij reizen af naar het zuiden van Duitsland om het op te nemen tegen het gastland, Italië en Israël.