donderdag 6 september 2018

Ons Oranje! Bijzondere gasten en eerbetoon Sneijder

Bijzondere gasten en eerbetoon Sneijder
Voor de allerlaatste keer komt Wesley Sneijder donderdagavond in actie voor het Nederlands elftal. Tegen Peru speelt hij zijn laatste minuten in Oranje. Na afloop van de wedstrijd krijgt Sneijder een uniek eerbetoon en neemt hij afscheid van de Oranjefans. Het programma met onder andere een ereronde begeleidt door André Hazes jr. duurt ongeveer 15 minuten en wordt ook live uitgezonden op de NOS.

Eerbetoon aan Wesley Sneijder na wedstrijd tegen Peru
Voor de allerlaatste keer komt Wesley Sneijder donderdagavond in actie voor het Nederlands elftal. Tegen Peru speelt hij zijn laatste minuten in Oranje. Na afloop van de vriendschappelijke interland zal er een eerbetoon worden gebracht aan de recordinternational.

Ook Onder 19 krijgt ruim klop van Engeland: 1-4
Liefst drie KNVB-teams nemen het deze week op tegen hun Engelse leeftijdsgenoten. Op het 3-0 verlies van Onder 18, volgde woensdag later op de dag een 4-1 nederlaag voor Onder 19. Het is te hopen dat Jong Oranje dat patroon donderdag doorbreekt in de cruciale EK-kwalificatiewedstrijd in Norwich.

Kenny Tete en Ruud Vormer in de basis tegen Peru
Het Nederlands elftal begint aan de wedstrijd tegen Peru in een 3-4-3-formatie. Bondscoach Ronald Koeman heeft voor onder meer Kenny Tete en Ruud Vormer een plaats in de basis ingeruimd.

Onder 20 houdt prima stand tegen Europees kampioen Portugal
Hij had er niet zo bij stilgestaan tijdens de wedstrijd. Daarvoor waren het tempo en de intensiteit ook te hoog geweest. Maar na afloop van het 0-0 gelijkspel tegen Portugal kon Bert Konterman niet anders dan concluderen dat hij had genoten van zijn eerste minuten als coach van Oranje onder 20. "Een mooi duel om mee te beginnen."