woensdag 5 september 2018

Ons Oranje! Koorevaar haakt geblesseerd af bij Onder 18

Koorevaar haakt geblesseerd af bij Onder 18
Joey Koorevaar heeft zich bij KNVB-coach Mischa Visser afgemeld voor het Nederlands elftal voor spelers onder 18 jaar. De doelman van Feyenoord kampt met een blessure. Er zal geen vervanger worden opgeroepen.

Wat staat OranjeLeeuwinnen te wachten in play-offs?
Het Nederlands vrouwenelftal greep dinsdagavond door het verlies tegen Noorwegen (2-1) naast directe kwalificatie voor het WK in Frankrijk. Als een van de vier beste nummers twee hoopt het team van bondscoach Sarina Wiegman zich alsnog te plaatsen voor de mondiale eindronde.

Kevin Diks aan selectie Jong Oranje toegevoegd
Kevin Diks is aan de selectie van Jong Oranje toegevoegd. De verdediger van Fiorentina is opgeroepen voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Jong Engeland (donderdag 6 september) en Jong Schotland (dinsdag 11 september).

Nu live: Persconferentie vooruitblik Nederland - Peru
Tijdens een persconferentie blikken bondscoach Ronald Koeman en recordinternational Wesley Sneijder vooruit op de oefeninterland tussen Nederland en Peru. Het wordt ook de laatste interland van Sneijder.

Onder 18 buigt hoofd voor dynamisch Engeland: 0-3
Een vierlandentoernooi met Engeland, Frankrijk en Rusland als opponenten. Een beter affiche had Mischa Visser nauwelijks kunnen bedenken om zijn nieuwe baan als coach van Oranje onder 18 te starten. Het resultaat in zijn debuutinterland hield wel te wensen over. Onder 18 verloor afgetekend van de Engelse leeftijdsgenoten: 0-3.