zondag 9 september 2018

Ons Oranje! Nu live: Persconferentie vooruitblik Frankrijk - Nederland

Nu live: Persconferentie vooruitblik Frankrijk - Nederland
Tijdens een persconferentie blikken bondscoach Ronald Koeman en aanvaller Memphis Depay vooruit op de Nations League-wedstrijd tegen Frankrijk, die zondag om 20.45 uur begint.

Heerlijke revanche! Oranje onder 19 verplettert Tsjechië (5-1)
Het zat ze dwars, die 4-1 nederlaag tegen Engeland van afgelopen woensdag. En dus kwam er een heerlijke revanche. Met liefst 5-1 zette het Nederlands elftal onder 19 jaar zaterdag in Uden de leeftijdsgenoten uit Tsjechië opzij.

Heerlijke revanche! Oranje onder 19 verplettert Tsjechië (5-0)
Het zat ze dwars, die 4-1 nederlaag tegen Engeland van afgelopen woensdag. En dus kwam er een heerlijke revanche. Met liefst 5-0 zette het Nederlands elftal onder 19 jaar zaterdag in Uden de leeftijdsgenoten uit Tsjechië opzij.

Onder 18 sluit vierlandentoernooi af met dikverdiende 3-1 zege op Rusland
Met een 3-1 zege op Rusland heeft het Nederlands elftal het vierlandentoernooi in het Franse Limoges perfect afgesloten. De ploeg van KNVB-coach Mischa Visser zette daarmee de stijgende lijn - verlies, gelijkspel en winst - op fraaie wijze voort. Via goals van Wouter Burger, Immanuël Pherai en Joshua Zirkzee poetste Onder 19 na rust een 0-1 achterstand weg.

Onder 18 sluit vierlandentoernooi af met verdiende 3-1 zege op Rusland
Met een 3-1 zege op Rusland heeft het Nederlands elftal het vierlandentoernooi in het Franse Limoges perfect afgesloten. De ploeg van KNVB-coach Mischa Visser zette daarmee de stijgende lijn - verlies, gelijkspel en winst - op fraaie wijze voort. Via goals van Wouter Burger, Immanuël Pherai en Elayis Tavsan poetste Onder 19 na rust een 0-1 achterstand weg.