dinsdag 11 september 2018

Ons Oranje! Oranjevrouwen spelen op 5 oktober play-offwedstrijd in Breda

Oranjevrouwen spelen op 5 oktober play-offwedstrijd in Breda
Breda wordt de thuishaven voor de eerste play-offwedstrijd tegen Denemarken in de strijd om kwalificatie voor het WK. Oranje start het tweeluik tegen de Denen op vrijdag 5 oktober met een thuisduel.

Onder 20 verslaat Engeland na knappe comeback
Oranje onder 20 heeft op het veld van Quick Boys in Katwijk een knappe 3-1 overwinning geboekt op Engeland. Na een 0-1 ruststand knokte Oranje zich via goals van Tahith Chong, Dylan Vente en Ferdi Kadioglu naar een 3-1 zege.

Kaartverkoop halve finale play-offs OranjeLeeuwinnen
Het Nederlands vrouwenelftal speelt op vrijdag 5 oktober de eerste halve finale van de WK-kwalificatie play-offs tegen Denemarken in Breda. De aftrap in het Rat Verlegh Stadion is om 20:00 uur.

Oranje onder 17 sluit toernooi af met zege op Israël
Oranje onder 17 heeft het vierlandentoernooi in Duitsland afgesloten met een overwinning op Israël. Na de 2-2 tegen Duitsland en de 2-1 nederlaag tegen Italië was het nu wel prijs voor de mannen van KNVB-coach Peter van der Veen; 4-2.

Zicht Jong Oranje op EK verder vertroebeld
De gebaren met de hand van Teun Koopmeiners waren duidelijk. Tijd om zijn gelijkmaker uitgebreid te vieren was er niet twintig minuten voor tijd. Jong Oranje moest donderdag van Schotland winnen om helder zicht te houden op plaatsing voor het Europees kampioenschap. De kansen op deelname vertroebelden echter alleen maar in het restant: 1-2.