donderdag 6 september 2018

Prof.mr. Pieter van Vollenhoven opent molenschuur en herbouwde molen De Paauw

Prof.mr. Pieter van Vollenhoven opent vrijdag 7 september in Assendelft de gerestaureerde molenschuur en herbouwde molen De Paauw.

Koninklijk Paar bezoekt Rijnland-Palts en Saarland - programma
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima brengen van woensdag 10 tot en met vrijdag 12 oktober 2018 een werkbezoek aan de Duitse deelstaten Rijnland-Palts en Saarland (zie RVD-persbericht nr. 141). Het Koninklijk Paar wordt begeleid door minister Sigrid Kaag voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking. De minister leidt ook de economische missie die gelijktijdig plaatsvindt op onder meer het terrein van Digitalisering, met als thema Veilige en Digitale Industrie en Life Sciences & Health (LSH), met de nadruk op eHealth en ouderenzorg. Vicepremier en minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Hugo de Jonge, leidt de LSH-missie. De economische missie sluit aan op het transformatieproces in Rijnland-Palts en Saarland van oude industrie naar een digitale economie.