donderdag 11 oktober 2018

Ambassade gesloten op 15 oktober

Op maandag 15 oktober zal de ambassade gesloten zijn in verband met Memorial Day, houdt u hier alstublieft rekening mee.

Ambassade Zagreb gesloten
Op 11 oktober is de ambassade gesloten.

Stagiair(e) bij de Nederlandse ambassade in Tirana
De ambassade is op zoek naar een stagiair(e) voor de periode van februari tot en met juli 2019 (vijf / zes maanden).

Dutch Business Day/Pop-up Embassy Győr
Győr-Moson-Sopron Couty Chamber of Commerce and Industry 9021 Győr, Szent István út 10/a. Tijdens het evenement biedt de Nederlandse Ambassade Budapest een mogelijkheid voor Nederlandse burgers om een nieuw paspoort of identiteitskaart aan te vragen. Als u geïnteresseerd bent, stuur ons dan een bericht uiterlijk tot 1 november 2018 met uw volledige naam en geboortedatum en indien mogelijk een kopie van uw huidige paspoort / ID-kaart. Stuur uw verzoek naar bdp-ca@minbuza.nl

'We nemen elke hulpvraag serieus'
Tropische orkanen, zware aardbevingen en hevige bosbranden. De mens is op veel plaatsen niet bestand tegen al dit geweld van Moeder Natuur. Daarom vragen de Verenigde Naties jaarlijks op 13 oktober aandacht voor het risico en bestrijden van natuurrampen. Wat voor hulp biedt het ministerie van Buitenlandse Zaken?