zondag 14 oktober 2018

NVT Nieuws 06: ALV, Autorace, film

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 06 DATUM: 14 oktober 2018

Algemene Ledenvergadering

Hierbij wordt u uitgenodigd voor de Algemene Leden Vergadering (ALV) van 31 oktober 2018. Toegang hebben alleen leden die vóór aanvang van de ALV hun contributie 2018/2019 hebben voldaan. U kunt de documenten voor deze vergadering van tevoren inzien. De vergadering wordt gehouden in de bovenzaal van Bistro 33. Er is koffie of thee namens de NVT.

Betreft: NVT Algemene Ledenvergadering
  Tijd: 2018-10-31 19:00
  Plaats: Bovenzaal van Bistro 33
  Adres: Sukhumvit Soi 33
  BTS: Asok, Phrom Phong
  MRT: Sukhumvit

hamer

Thailand Super Series

Er is tot 19 oktober een laatste kans om in te schrijven voor de NVT excursie voor leden en niet-leden naar de Thailand Super Series te Buri Ram van 26-29 oktober, met medewerking van B-Quik en Henk Kiks. Er zijn nog 2 kamers beschikbaar (dus maximaal 4 personen bij "delen" van de kamer). Na inschrijving otvangt u een verzoek tot betaling. Na betaling is de inschrijving definitief. Op 19 oktober worden alle deelnemers ingelicht over onder andere de vertrek- en aankomsttijden en het hotel. Voor informatie over prijzen en dergelijke zie hier.

plaatje

Leve de Legende

In het NVT YouTube kanaal is de nieuwste productie over de maandborrel in het teken van Leidens Ontzet te zien. Met dank aan de cameraman en producer Frank Holling van onze Zilveren sponsor Spirit Cinevideo Thailand. Veel kijkplezier en sla vooral de andere clips op het NVT kanaal niet over. Het verrijkt uw idee van wat de NVT allemaal doet voor u en de Nederlandse gemeenschap in Thailand.

Bonus Bistro 33

Weer een nieuwe bonussponsor per 15 oktober 2018. Tenderloins@Bistro 33 verleent 20% korting bij bestellingen in het restaurant. De "Member Bonus Card" moet bij de bestelling worden getoond. De "gastpersoon" moet de houder van de Member Bonus Card zijn. Iedereen die gast is van de houder van de Member Bonus Card krijgt 20% korting. Deze aanbieding loopt van 15 oktober 2018 tot 15 oktober 2019 en is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties.

Bistro33

Adres: Bistro 33, 22 Soi Sukhumvit 33.

Alle lopende aanbiedingen vindt u op de NVT website onder de menu optie "Bonus".

Filmavond

De eerstvolgende filmavond vindt plaats op donderdag 18 oktober. Voorafgaand om 18:00 uur is er gelegenheid om, op eigen kosten, te genieten van de culinaire capaciteiten van Bistro 33. Tijdens dit diner wordt de film van de avond gekozen. Om 19:30 uur wordt de film vertoond. Deze avond is voor iedereen toegankelijk. De film is voor NVT leden gratis, van niet-leden wordt een bijdrage van 100 baht gevraagd. Aanmelden is niet verplicht, maar wordt gewaardeerd in verband met de capaciteit en catering.

Betreft: Filmavond
  Tijd: 2018-10-18 18:00
  Plaats: Bistro 33
  Adres: Sukhumvit Soi 33
  BTS: Asok, Phrom Phong
  MRT: Sukhumvit

Huisvrouwen Bestaan Niet (2017)
Nederlandse Komedie 103 minuten
geregisseerd door Aniëlle Webster
met Eva van de Wijdeven, Jelka van Houten en Loes Luca

Gijsje is een jonge, ambitieuze controlfreak die niks liever wil dan zwanger worden én carrière maken op het reclamebureau waar ze werkt. Haar oudere zus Marjolein is getrouwd, heeft drie kinderen en is net haar baan als journalist kwijt. Haar nieuwe ambitie: schoolpleinmoeder worden. Hun bohemienne moeder Loes heeft zich met te veel hypotheken op het prachtige familiehuis waar ze woont enorm in de nesten gewerkt. Gijsje en Marjolein vinden het idee dat ze hun familiehuis verliezen onverteerbaar en zoeken naar mogelijkheden om het te behouden. Alleen de bonus die Gijsje kan verdienen met een gouden idee voor een reclamecampagne kan hen uit de financiële problemen helpen. Hiervoor moet zij zich met haar aantrekkelijke collega Dominique verdiepen in 'de huisvrouw anno nu'; een opdracht die meer teweegbrengt dan de drie dames ooit hadden gedacht.

film

Weg van Jou (2017)
Nederlandse Komedie / Romantiek 98 minuten
geregisseerd door Jelle de Jonge
met Katja Herbers, Maarten Heijmans en Elise Schaap

De stadse Evi wordt met frisse tegenzin door haar werkgever overgeplaatst van hip Rotterdam naar stil Zeeuws-Vlaanderen. Weigeren is geen optie, haar carrière valt of staat met slagen in de Zeeuwse regio. Ze laat haar comfortabele stadse leven van uitgaan en veel consumeren achter zich en begint met vallen en opstaan aan haar nieuwe leven in Zeeuws-Vlaanderen. Dat het daar niet allemaal onverstaanbare Zeeuwen zijn, blijkt als Evi in Terneuzen schipper Stijn ontmoet. Zou ze dan toch aarden in de Zeeuwse klei of keert ze liefst zo snel mogelijk terug naar haar vriend Lennaert die in Rotterdam is gebleven?

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".