dinsdag 30 oktober 2018

Ons Oranje! Goed resultaat Oranje tegen buurman België

Goed resultaat Oranje tegen buurman België
Het Nederlands elftal heeft drie dagen na de eclatante 3-0 overwinning op Duitsland opnieuw een goed resultaat behaald tegen een buurland. In Brussel werd 's werelds beste ploeg België in een oefenduel op 1-1 gehouden.

Aftermovie: Nagenieten van 127ste Derby der Lage Landen
Het basisdebuut van Arnaut Danjuma Groeneveld. De vroege tegentreffer van Dries Mertens. De gelijkmaker van Groeneveld. Het debuut van Pablo Rosario. En de paal die een Nederlandse overwinning in de weg stond. Er viel dinsdagavond tijdens de 127ste Derby der Lage Landen genoeg te beleven!

Thuiswedstrijden Nederlands elftal en Oranjevrouwen uitverkocht
De thuiswedstrijd van het Nederlands elftal, tegen Frankrijk op 16 november, en de thuiswedstrijd van de OranjeLeeuwinnen, in de finale van de play-offs tegen Zwitserland op 9 november, zijn uitverkocht. Na een enorm drukke week in de KNVB-ticketshop kunnen beide teams rekenen op de steun van een vol stadion.

Letland geen partij voor Speelsters onder 17
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Dat ondervonden de speelsters van Zweden onder 17, die na een 11-0 overwinning op Letland in de eerste groepswedstrijd, zaterdagmiddag tegen Georgië verrassend bleven steken op een 1-1 gelijkspel. Niet dat het echt nodig was, maar het zorgde er wel voor dat de speelsters van Oranje onder 17 nóg net iets geconcentreerder aan hun duel met Letland begonnen.

Jong Oranje oefent in november tegen Duitsland
Jong Oranje oefent op vrijdag 16 november 2018 tegen Jong Duitsland. Het duel wordt gespeeld in het Sparda Bank Hessen Stadion in het Duitse Offenbach. De aftraptijd is om 20.00 uur.