vrijdag 5 oktober 2018

Ons Oranje! Meld je aan voor bezoek aan training Nederlands elftal

Meld je aan voor bezoek aan training Nederlands elftal
Het Nederlands elftal opent dinsdag 9 oktober de deuren voor alle Oranjefans. Op de KNVB Campus in Zeist werkt het team die dag zijn eerste training af richting de interlands tegen Duitsland en België. De training is open en is dus toegankelijk voor het publiek.

Gemakkelijk scorend Onder 17 kroont zich tot groepswinnaar
Oranje onder 17 heeft de eerste kwalificatieronde afgesloten met een spektakelstuk. In het derde pouleduel werd thuisland Zweden met 4-6 verslagen. Vooral vanaf de rust kwamen de toeschouwers oren en ogen tekort. Acht van de tien treffers vielen in de laatste 35 minuten, waarvan drie in blessuretijd.

Vrouwen onder 19 boekt monsterscore tegen Albanië
Het Nederlands elftal voor vrouwen onder 19 jaar heeft woensdag, in de eerste kwalificatiewedstrijd voor het EK 2019 in Schotland, een monsterscore geboekt tegen de leeftijdsgenoten uit Albanië. Na 90 minuten gaf het scorebord op Sportpark Parkzicht in Uden 12-0 aan, een uitslag die volgens coach Jessica Torny nog veel hoger had kunnen zijn.

Eerste afscheid internationals volgens nieuwe traditie
De KNVB gaat Oranjehelden eren volgens een nieuw beleid. Dit geldt voor alle mannelijke en vrouwelijke ex-internationals, en daarnaast worden ook de trouwste fans in de schijnwerpers gezet tijdens een jaarlijks eerbetoon.

De weg van de OranjeLeeuwinnen richting het WK
De OranjeLeeuwinnen beginnen vrijdagavond de play-offs voor een strijd om een WK-ticket. Welke route moet het team van Sarina Wiegman doorlopen om zich te kwalificeren voor het WK komende zomer in Frankrijk?