dinsdag 30 oktober 2018

Ons Oranje! Selectie Onder 15 voor trainingsstage op KNVB Campus

Selectie Onder 15 voor trainingsstage op KNVB Campus
KNVB-coach Martijn Reuser heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de tweedaagse trainingsstage van het Nederlands elftal onder 15 jaar. Hij heeft 27 spelers uitgenodigd voor de sessies op 29 en 30 oktober op de KNVB Campus

Speelsters onder 17 als groepswinnaar naar Eliteronde
Speelsters onder 17 heeft het eerste kwalificatietoernooi voor het EK 2019 in Bulgarije afgesloten met een 1-1 gelijkspel tegen Zweden. Dat was voldoende voor de ploeg van KNVB-coach Robert de Pauw om als winnaar van groep 11 te eindigen. Zweden gaat op 23 november als nummer twee met Nederland in de koker voor de loting voor de tweede kwalificatieronde, nummer drie Georgië maakt ook nog kans maar moet de resultaten in andere groepen afwachten.

Voorlopige selectie Vrouwen onder 19 telt 25 speelsters
Het Nederlands vrouwenelftal voor speelsters onder 19 jaar werkt in november twee interlands af tegen de leeftijdsgenoten uit de Verenigde Staten. KNVB-coach Jessica Torny heeft 25 speelsters opgenomen in haar voorlopige selectie voor het tweeluik.

24 spelers opgeroepen voor trainingsactiviteit Onder 18
Het Nederlands elftal voor spelers onder 18 jaar werkt op maandag 29 oktober en dinsdag 30 oktober een tweedaagse stage af op de KNVB Campus in Zeist. KNVB-coach Mischa Visser heeft 24 spelers uitgenodigd voor deze activiteit.

Train met Ronald Koeman als een echte international!
Heb je altijd al gedroomd een keer te trainen als een echte international? Dit is je kans! Een aantal Jonge Leeuwen kan op woensdagmiddag 7 november op de KNVB campus in Zeist deelnemen aan een toffe training onder leiding van niemand minder dan bondscoach Ronald Koeman.