woensdag 31 oktober 2018

Ons Oranje! Zaalvoetballers nemen revanche op Zweden

Zaalvoetballers nemen revanche op Zweden
De Nederlandse zaalvoetballers wilden graag revanche nemen op Zweden en dat lukte ook. Werd een dag eerder nog met 4-1 verloren, een etmaal later was daar in Uppsala een 4-2 overwinning.

Torny roept 20 speelsters op voor duels tegen VS
De definitieve selectie van het Nederlands elftal voor vrouwen onder 19 jaar telt twintig speelsters. Het team van KNVB-coach Jessica Torny neemt het op woensdag 7 november en vrijdag 9 november op tegen Verenigde Staten.

Eén nieuwe naam in voorlopige Oranjeselectie
Javairô Dilrosun maakt deel uit van de voorselectie van het Nederlands elftal voor de UEFA Nations League-ontmoetingen met Frankrijk en Duitsland. De 20-jarige aanvaller van Hertha BSC, die het afgelopen half jaar viermaal uitkwam voor Jong Oranje, is het enige nieuwe gezicht in de 31 man tellende voorlopige spelersgroep van bondscoach Ronald Koeman.

Voorlopige selectie Jong Oranje voor oefenduel tegen Duitsland
Jong Oranje-coach Erwin van de Looi heeft de voorlopige selectie van 19 spelers bekendgemaakt voor de oefenwedstrijd tegen Jong Duitsland. Op vrijdag 16 november speelt Jong Oranje in het Sparda Bank Hessen Stadion in het Duitse Offenbach. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

25 spelers in voorlopige selectie Onder 20
Het Nederlands elftal voor spelers onder 20 jaar werkt in november interlands af tegen Zwitserland en Italië. KNVB-coach Bert Konterman heeft 25 spelers opgenomen in de voorlopige selectie voor de wedstrijden.