woensdag 31 oktober 2018

Paspoort aanvragen in Paraná

Op 29 november, 30 november e 1 december 2018 is er een eenmalige gelegenheid om een Nederlands paspoort aan te vragen in de staat Paraná: - donderdag 29 november: Arapoti - vrijdag 30 november: Carambeí - zaterdag 1 december: Castrolanda

Stage bij de Nederlandse Ambassade te Madrid - Economische afdeling
De Nederlandse Ambassade in Madrid is op zoek naar een fulltime stagiair(e) op de economische afdeling. Startdatum 18 februari 2019 voor de duur van maximaal 6 maanden.

Sluiting consulaat in Papeete
Bij Koninklijk Besluit van 3 september 2018, zal het consulaat in Papeete, Frans Polynesië, met ingang van 1 november 2018 worden opgeheven.

Economische nieuwsbrief, november 2018
Deze maand o.a.: - Doing Business 2018: reforms to create jobs; - The Netherlands has the best pension system in the world; - The DRC entrusts the exclusive development of the Inga III dam to a Sino-Spanish consortium; - Moody's changes outlook on Republic of the Congo's rating to stable from negative, affirms Caa2 rating).

Paspoort- en ID-kaart aanvragen mogelijk bij VFS Global in Londen
Nederlanders in het Verenigd Koninkrijk kunnen voor het aanvragen of verlengen van een Nederlands paspoort of een Nederlandse identiteitskaart (ID-kaart) nu ook terecht bij VFS Global in Londen. Afspraken zijn mogelijk vanaf 14 november 2018.