donderdag 29 november 2018

Consulaire Afdeling ambassade Cairo gesloten 25 december t/m 1 januari 2019

De consulaire afdeling van de Nederlandse ambassade in Cairo zal gesloten zijn voor het publiek vanaf 25 december 2018 tot en met 1 januari 2018.

Brexit-informatieavond Birmingham zeer goed ontvangen
Nederlanders die bij de Brexit-informatieavond waren op 26 november in Birmingham, spraken achteraf lovend over de deskundige voorlichting door ambassademedewerkers. "Dit was heel nuttig. Het is me nu een stuk duidelijker welke invloed Brexit zal hebben op mij en mijn familie", zei een van de aanwezigen.

Press Release – The Netherlands 'Building the Global Momentum on Marine Plastics Litter' at the Blue Economy Conference 2018 – 27 November 2018
'The Netherlands is a maritime nation with a vested interest in clean oceans and stands ready to partner with Kenya in its pledge to embrace Blue Economy principles.'– H.E. Frans Makken, Ambassador of the Kingdom of the Netherlands to Kenya Today, the Netherlands Embassy in Kenya is co-organizing an innovative side event on 'Building the Global Momentum on Marine Plastics Litter' on the occasion the Blue Economy Conference held in Nairobi. Kenyan Cabinet Secretary for Environment and Forestry...

De consulaire afdeling van de Nederlandse Ambassade in Belgrado is gesloten
De consulaire afdeling van de Nederlandse Ambassade in Belgrado is gesloten van 25.12.2018 t/m 8.01.2019.

Nederland Missie in de Verenigde Arabische Emiraten gesloten op zondag 2 december 2018
De ambassade in Abu Dhabi en het consulaat-generaal in Dubai zullen op zondag 2 december 2018 gesloten zijn voor de nationale dag van de Verenigde Arabische Emiraten.