dinsdag 27 november 2018

Frankrijk: Welke toeristische locaties krijgen binnenkort een bord langs de snelweg

Welke toeristische locaties krijgen binnenkort een bord langs de snelweg
Vanaf het einde van het jaar zullen de bruine borden langs de snelwegen in de Yonne worden vervangen. Er komen nieuwe borden met nieuwe locaties voor in de plaats. De traditionele bruine borden zijn volgens APRR ('Autoroutes Parijs-Rhin-Rhône') te oud. De oudste staan er al bijna 40 jaar. "Een eerste serie is al goedgekeurd door […] Het bericht Welke toeristische locaties krijgen binnenkort een bord langs de snelweg verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

Een 'bricothèque' in Nevers
De buurtbricotheek is een feit. Vanaf dinsdag 13 november is iedereen welkom. Je kunt er alle benodigde gereedschappen voor doe-het-zelf-werk huren tegen lage prijzen. De vereniging 'Asem' (Acteurs Solidaires en marche) is de initiatiefnemer van deze nieuwe activiteit. Deze vereniging is in 2012 opgericht om mensen in moeilijke omstandigheden te helpen. Vrijwilligers verwelkomen deze kansarmen […] Het bericht Een 'bricothèque' in Nevers verscheen eerst op Bourgondische Zaken.