zondag 18 november 2018

NVT Nieuws 12: Sinterklaas extra bericht

NIEUWSBRIEF NR: 12 DATUM: 18 november 2018

Wijziging cadeau van Sinterklaas

Sinterklaas is in té grote haast vertrokken naar Bangkok en is daardoor de cadeaus vergeten mee te nemen. Deze worden daarom NIET bij de ambassade uitgedeeld maar het is de bedoeling dat de kinderen hun cadeau thuis krijgen.
MET ANDERE WOORDEN: Wij verzoeken u dringend om GEEN CADEAU mee te nemen naar de Ambassade, MAAR ER WEL EEN per kind TE KOPEN en dit thuis, na afloop van het feest, uit naam van Sinterklaas aan uw kind te geven.
Deze beslissing is genomen omdat er zich té weinig vrijwilligers hebben opgegeven om de logistiek van het uitdelen van cadeautjes in goede banen te leiden. Maar ook omdat er maar al te vaak té grote en/of té dure cadeaus worden meegebracht waarnaar kinderen met een kleiner cadeau dan met afgunst en onbegrip staan te kijken.

AANMELDEN uiterlijk 27 november 2018 met opgave van voor- en achternaam van alle deelnemers en van de kinderen tevens de leeftijd, bij sinterklaas@nvtbangkok. org. De toegangsprijs is 200 baht voor leden van de NVT, 500 baht voor niet-leden. Kinderen onder begeleiding gratis.

Betreft: Sinterklaas
  Tijd: 2018-12-05 10:00−12:00