dinsdag 20 november 2018

NVT Nieuws 13: De Tegel, Sinterklaas, KIS beurs, Pancakes

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 13 DATUM: 20 november 2018

NVT Magazine "De Tegel"

Terug van weggeweest: De Tegel. Er is weer een nieuw artikel verschenen.

Dieuwke van der Veen ging op ontdekkingsreis in de spiksplinternieuwe stadsbibliotheek van Bangkok en doet hier enthousiast verslag van.

En hier nog een artikel geknipt uit een voorbije Tegel:

Tegels

De pas benoemde hoofdredacteur heeft helaas al snel laten weten zijn functie neer te willen leggen. Er is dus opnieuw een vacature. Lijkt het u wat, laat dat aan het bestuur weten.

Zie ginds komt de stoomboot …

Sinterklaas heeft nog eens bevestigd dat hij met zijn Pieten ons op 5 december op het ambassadeterrein tussen 10 en 12 uur komt bezoeken. Er is voor de kinderen veel te doen, laat ze dit niet missen.

Er is ballonvouwen, een goochelaar en er zijn activiteiten door KIS International School.

De schoen mag ook weer gezet worden, dus vergeet niet een extra schoen mee te nemen.

De toegangsprijs is 200 baht voor leden van de NVT, 500 baht voor niet-leden. Kinderen onder begeleiding gratis. Aanmelden uiterlijk 27 november 2018 met opgave van voor- en achternaam van alle deelnemers en van de kinderen tevens de leeftijd, bij sinterklaas@nvtbangkok.org.
Parkeren is niet mogelijk op ambassadeterrein. Mogelijkheid voor betaald parkeren bij Central Chitlom of bij All Seasons Place, 87 Wireless Road.

Sinterklaas

Vergeet niet het volgende mee te nemen:

• één paspoort per familie (vanwege veiligheidsinstructies ambassade); zonder paspoort en zonder aanmelding vooraf krijgt u geen toegang.
  • één extra schoen per kind voorzien van voornaam, achternaam en leeftijd.
  • maar: neem in tegenstelling tot eerder bericht geen cadeautjes mee voor de kinderen; geef deze na afloop thuis

Betreft: Sinterklaas
  Tijd: 2018-12-05 10:00âˆ'12:00
deur open vanaf 09:15
  Plaats: Nederlandse ambassade
  Adres: 15 Soi Tonson
  BTS: Chit Lom, uitgang 4

KIS Beurzen

KIS International School geeft ieder jaar een volledige beurs voor het IB Diploma weg. Leerlingen van alle nationaliteiten kunnen zich aanmelden. We zoeken leerlingen die in Augustus 2019 beginnen met Grade 11 of Year 12, vloeiend Engels spreken, academisch sterk en gemotiveerd zijn. De winnaar van de beurs betaalt geen studiegeld voor de 2 jaar van het IB Diploma, dit heeft een waarde van 1,6 miljoen baht. Er zijn ook beurzen beschikbaar voor een deel van het schoolgeld. Voor meer informatie graag e-mailen.

plaatje

KIS

Pancake Night

Zin in lekkere Hollandse pannenkoeken? Dutch Pancake events organiseert een 'Bangkok Dutch Pancake Night' op zaterdag 24 november om 19 uur met gratis pannenkoeken in The fat cow on the roof.

Dutch Pancake Events organiseert 8 'pancake nights' in Thailand. Plaats en datum vindt u hier.

Pancake Night

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".