vrijdag 9 november 2018

Ons Oranje! Selectie Onder 20 voor duels met Zwitserland en Italië

Selectie Onder 20 voor duels met Zwitserland en Italië
Het Nederlands elftal voor spelers onder 20 jaar speelt in november twee oefeninterlands tegen Zwitserland en Italië. KNVB-coach Bert Konterman heeft voor deze wedstrijden 18 spelers geselecteerd.

Selectie Onder 19 voor vierlandentoernooi Armenië
Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar werkt in november een vierlandentoernooi af in Armenië. KNVB-coach Maarten Stekelenburg heeft 23 spelers geselecteerd voor het toernooi.

Ex-zaalinternationals ontvangen Haasje in Sittard
Na het Nederlands elftal en OranjeLeeuwinnen, krijgen nu ook de zaalvoetbalinternationals na hun Oranjedebuut een Haasje. Alle spelers en speelsters die ooit voor Oranje zijn uitgekomen, worden uitgenodigd om op zondag 2 december in Sittard het Haasje in ontvangst te nemen. Zowel de mannen als de vrouwen spelen op die dag een interland tegen Tsjechië.

Visser selecteert 23 spelers voor oefentoernooi Onder 18 in Spanje
Het Nederlands elftal voor spelers onder 18 jaar speelt van 15 tot en met 19 november een sterk bezet oefentoernooi in het Spaanse Pinatar. KNVB-coach Mischa Visser heeft 23 spelers opgenomen in zijn voorlopige selectie voor dit toernooi, waarin zijn team het opneemt tegen Engeland, België en Ierland.

Stekelenburg selecteert 23 spelers voor oefentoernooi Onder 18 in Spanje