maandag 19 november 2018

Ons Oranje! Sensationele zege Oranje op wereldkampioen

Sensationele zege Oranje op wereldkampioen
Opnieuw een avond met het Nederlands elftal die nog lang zal heugen. Door een sensationele overwinning in de Nations League heeft het Nederlands elftal zich op verschillende fronten een dienst bewezen. In een overtuigende wedstrijd werd wereldkampioen Frankrijk in de Rotterdamse Kuip met 2-0 geklopt.

Oranje onder 19 legt Duitsland over de knie
Oranje onder 19 strijdt dinsdag met Portugal om de winst op het vierlandentoernooi in Armenië. De ploeg van coach Maarten Stekelenburg was zaterdag in de burenstrijd met Duitsland met 1-0 te sterk en won eerder al van Armenië (4-0). Spits Daishawn Redan zorgde op slag van rust na een fraai uitgespeelde aanval voor de winnende treffer.

Aftermovie Oranje: Nagenieten van een prachtige avond in De Kuip
De strijd, het spel en natuurlijk die verdiende 2-0 overwinning op de wereldkampioen. Het was een prachtige Oranjeavond in de sfeervolle Rotterdamse Kuip die letterlijk trilde van opwinding.

Onder 18 toont veerkracht in tumultueus duel met België
"Een bijzondere wedstrijd. Zoiets bedenk je niet vooraf", stelde Mischa Visser na het 2-2 gelijkspel van zijn Onder 18 tegen België. Op het moment dat de arbiter voor het laatste fluitsignaal blies, telde Visser nog negen Oranjehemden op het veld.

Onder 18 sluit interlandweek zonder zege af
Het Nederlands elftal onder 18 jaar heeft de interlandweek op Spaanse bodem met een nederlaag afgesloten. Na twee eerdere gelijke spelen tegen Engeland en België (beiden 2-2) ging Nederland in het derde en laatste duel van het vierlandentoernooi in Pinatar met 1-0 onderuit tegen Ierland.