maandag 5 november 2018

Voor Nederlanders in Chili: Borrel & Sinterklaas

Uitnodiging Nederlandse Borrel
Graag nodigen we jullie allen uit voor de maandelijkse borrel op donderdag 8 november.
Iedereen is vanaf 19:00 uur van harte welkom in Flannery's Beer House (Tobalaba 379, Providencia) op het balkon op de 1e verdieping. CĆ©cile Sleijffers (foto) zal de borrel hosten.

Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint!

Het Sinterklaasfeest zal plaatsvinden op zondag 2 december 2018, markeer deze dag dus alvast in jullie agenda. Meer informatie en mogelijkheid tot inschrijven zal snel volgen.

Om de Nederlandse kinderen in Chili ook dit jaar weer een geweldig feest te bezorgen, hebben we jullie hulp nodig!

Sinterklaas & Pieten
Heb je zin om tijdens het feest mee te doen als Piet of Sinterklaas? Meld je dan nu aan!

Sinterklaascommissie
Wie van de leden wil ons helpen bij de organisatie van het Sinterklaasfeest? Als deel van de sinterklaascommissie zal jij ons helpen met de voorbereiding van het feest en de coƶrdinatie op de dag zelf (e.g. decoratie en gastenlijst bijhouden).

Zonder leden die een bijdrage leveren aan de organisatie van de Sinterklaasactiviteiten zal de viering helaas niet haalbaar zijn.
Aanmelden kan tot donderdag 8 november via nlv@nlv. cl.

Pepernoo(d)oproep
Uiteraard is er geen Ć©cht Sinterklaasfeest zonder strooigoed en daar hebben we jullie hulp voor nodig!

Onze vraag is daarom: Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten kunnen naderhand worden verrekend met de NLV. Mocht je ons kunnen helpen, stuur dan een mail naar nlv@nlv. cl.

GEZOCHT: Enthousiaste bestuursleden
De Nederlandse Vereniging is op zoek naar enthousiaste bestuursleden.
Lijkt het je het leuk om diverse activiteiten voor de Nederlandse gemeenschap te organiseren, laat het ons weten via nlv@nlv.cl en we nemen contact met je op voor meer tekst en uitleg.

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging