vrijdag 9 november 2018

Voor Nederlanders in de Verenigde Staten: Het Grote Sinterklaasfeest 2018

This invitation and event are both in the Dutch language.
  TNC-TALK;-Altzheimer's.jpg

Beste Nederlandse Nederlandse,

Zojuist ontvingen wij het goede nieuws dat Sinterklaas en zijn Pieten ons ook dit jaar gaan vereren met een bezoek. Wij nodigen jullie hierbij van harte uit voor Het Grote Sinterklaasfeest van The Netherland Club en 't Klokhuis op Zaterdag 1 December 2018 tussen 13:00-14:30.

Net als vorig jaar moet wordt het weer een gezellig kinderfeest voor jong en oud, met knutselen, koffie, thee, limonade, strooigoed, chocoladeletters, cadeautjes, veel KLEURIGE Pieten en uiteraard jarige Sint Nicolaas!

Kinderen krijgen van Sinterklaas een chocolade letter. Maar de Sint vraagt alle ouders ook zelf een cadeautje mee te nemen voor hun kind(eren). Bij binnenkomst moeten deze ingepakt ingeleverd worden, voorzien van voor- en achternaam + leeftijd.

Het is de bedoeling om er voor alle kinderen een eerlijk feest van te maken en teleurstellingen te voorkomen. Daarom vraagt Sinterklaas dringend om per kind MAXIMAAL $15,- te besteden, en de grote cadeaus voor thuis te bewaren.

Piet-nieuw-klein-groen-recht.jpg

Piet-nieuw-klein-geel-links.jpg

Via deze link zijn kleurplaten te downloaden, die kinderen kunnen maken om alvast in de Sinterklaas stemming te komen. Kinderen kunnen deze inkleuren en meenemen naar het Sinterklaasfeest. We zullen ze dan ophangen als versiering voor Sinterklaas.

Om helemaal in de sfeer te komen sturen we hierbij ook een link naar verschillende Sinterklaasliedjes, om thuis te oefenen.

Deelname aan het Sinterklaasfeest kost $20 p.p. Voor TNC (corporate) leden kost deelname $7,50 p.p. Kinderen onder de 2 jaar gratis. Aanmelden kan via de onderstaande 'Register here'. Na aanmelding ontvang je een email met daarin een factuur en een PayPal betaal link + betaal instructies. Zodra de betaling binnen is worden de tickets per mail toegestuurd.

TNC leden kunnen de 'member-tickets' ($7.50) uitsluitend bestellen via de onderstaande 'Registreer hier' link in deze persoonlijke uitnodigingsmail.

Register-here (Eng).jpg

Balk - WANNEER.png
Zaterdag
1 December 2018
13:00-14:30
Deuren open: 12:30

Balk - WAAR.png
3 West Club
Grand Ballroom (2nd floor)
3 West 51st Street
New York

Balk - INFO 2.png
TNC Members: $7.50
Non-members: $20
This is a Dutch
spoken event.

We kijken er naar uit jullie op Zaterdag 1 December 2018 tussen 13:00-14:30 te zien en er met elkaar een leuk en gezellig Sinterklaasfeest van te maken, met pepernoten, cadeaus en met Sint en de Pieten!

Met vriendelijke groeten,

Hein-Jan Keijzer - General Manager