maandag 19 november 2018

Voor Nederlanders in Mexico: Sinterklaas

Beste mensen,

Over iets meer dan twee weken is het alweer zo ver en zal de Sint zijn jaarlijkse bezoek aan Mexico brengen. De voorbereidingen zijn in volle gang, en om de dag zo soepel mogelijk te laten verlopen sturen we alvast deze belangrijke aanvullende informatie.

Iedereen kan onze website nvmexico.com bezoeken voor algemene informatie over het Sinterklaasfeest, zoals het adres, de aanvangstijd en de entreeprijs. Op de website staat ook de module om in te schrijven. Vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat we enkele dagen voor het feest de laatste praktische informatie voor de dag nog kunnen sturen.

Vanaf dit moment is het mogelijk om de "brief aan Sinterklaas" via onze website met informatie over en voor je kind(eren) in te sturen. De link naar de brief is te vinden onder de tekst over het Sinterklaasfeest en de kaart van het adres. De kinderen worden bij Sinterklaas geroepen op volgorde van de ingeleverde brieven dus we raden iedereen aan niet te lang te wachten met het versturen van de brief. En we vragen iedereen vriendelijk om ons de brief uiterlijk vrijdag 1 december te doen toekomen, zodat alles netjes op tijd in het grote boek komt te staan.

Daarnaast zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar voor mensen die tijdens het sinterklaasfeest eten willen verkopen. Laat het ons zo spoedig mogelijk weten als je daarvoor interesse hebt door een mail te sturen naar info@nvmexico. com en vermeld daarin wat je zou willen verkopen en tegen welke prijs.

We hopen iedereen te zien op zondag 2 december!

Veel groeten,

Bestuur Nederlandse Vereniging Mexico