zondag 2 december 2018

NVT Nieuws 15: Sinterklaas, Maandborrel en Musical

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 15 DATUM: 2 december 2018

Zie ginds komt de stoomboot

Nog één keer: op 5 december komt Sinterklaas ons op het ambassadeterrein tussen 10 en 12 uur bezoeken. Hoewel de inschrijving eigenlijk al gesloten is, bestaat de kans dat Sinterklaas met zijn hand over zijn hart strijkt en nog aanmeldingen toelaat. Doe dit daarom direct bij sinterklaas@nvtbangkok.org. Met nu al 300 aanmeldingen wordt het een gezellige boel! De toegangsprijs is 200 baht voor leden van de NVT, 500 baht voor niet-leden. Kinderen onder begeleiding zijn gratis.

Help ons zoveel mogelijk landgenoten te bereiken door de facebookpagina en het evenement te "liken".

Sinterklaas

Vergeet niet het volgende mee te nemen:

• één paspoort per familie (vanwege veiligheidsinstructies ambassade); zonder paspoort en zonder aanmelding vooraf krijgt u geen toegang.
  • één extra schoen per kind voorzien van voornaam, achternaam en leeftijd.
  • maar: neem in tegenstelling tot eerder bericht geen cadeautjes mee voor de kinderen; geef deze na afloop thuis

Betreft:Sinterklaas
  Tijd:2018-12-05 10:00−12:00
deur open vanaf 09:15
  Plaats:Nederlandse ambassade
  Adres:15 Soi Tonson
  BTS:Chit Lom, uitgang 4

Maandborrel

Op 6 december is de volgende maandborrel, op de naamdag van St. Nicolaas. Allereerst excuses dat de datum in de vorige nieuwsbrief niet goed in het kadertje stond. Het resultaat van onzorgvuldig knip- en plakwerk.

Sint

Als het lukt viert de Goedheiligman zijn naamdag dit jaar tijdens de maandborrel van de NVT. Vanwege de te verwachten winterkou is er erwtensoep in de aanbieding voor slechts 120 baht. Alweer goedkoper dan vorig jaar.

Kom langs, en als u de behoefte heeft om een cadeautje te geven: denkt u dan nog eens aan boeken voor de Nederlandse gevangenen in Thailand. Lever ze af bij de Green Parrot en Eric Rosenbaum doet de rest. De gevangenen zullen u dankbaar zijn.

Betreft:NVT Borrel
  Tijd:2018-12-06 19:00
  Plaats:Captain's Pub
in Mermaid Hotel
  Adres:6 Sukhumvit Soi 29
  BTS:Asok, Phrom Phong
  MRT:Sukhumvit

Jesus Christ Superstar

De beroemde musical Jesus Christ Superstar van Andrew Lloyd Webber komt naar Bangkok. Er zijn avondvoorstellingen op 29 en 30 december en op 29 december is er bovendien een matinee. De rol van Maria Magdalena zal vertolkt worden door ons NVT lid Athalie de Koning, terwijl Pure "The Voice" de rol van Judas voor zijn rekening neemt. Het is een productie van Opera Siam. Verdere informatie vindt u hier.

Jesus

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

PlatinaGoud
B-Quik KIS
ZilverBrons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".