zondag 2 december 2018

Ons Oranje! Ramdani en Oulad Ben Youssef toegevoegd aan selectie

Ramdani en Oulad Ben Youssef toegevoegd aan selectie
In aanloop naar de dubbele oefeninterland tegen Tsjechië heeft bondscoach Max Tjaden te kampen met twee afzeggingen. Abdessamad Attahiri (Futsal Apeldoorn) die deel uitmaakte van de oorspronkelijke selectie, heeft zich wegens privé-omstandigheden moeten afmelden voor het trainingskamp. Hij wordt vervangen door Solaiman Ramdani (Tigers Roermond).

Mouhcine Zerouali alsnog bij selectie zaalteam
Mouhcine Zerouali meldt zich bij de selectie van het Nederlands zaalvoetbalteam voor de dubbele interland met Tsjechië. De speler van FC Eindhoven vervangt Noureddine Oulad Ben Youssef .

Oranje loot Duitsland ook in de EK-kwalificatie
Het Nederlands elftal heeft voor de EK-kwalificatie opnieuw geloot tegen Duitsland. De ploegen troffen elkaar ook tijdens de Nations League. De andere tegenstanders in groep C zijn Noord-Ierland, Estland en Wit-Rusland.

Hoofdrol Milenca van Ee in zege zaalvoetbalsters
Het Nederlands zaalvoetbalvrouwenteam heeft zondag de eerste van twee oefenwedstrijden met Tsjechië gewonnen. In Sittard werd het overtuigend 4-0. Milenca van Ee nam maar liefst drie treffers voor haar rekening.

Verliezende zaalvoetballers doen aan klantenbinding
"Ik kan alleen maar trots zijn op mijn jongens." Max Tjaden heeft zojuist het Nederlands zaalvoetbalteam met 5-4 zien verliezen van Tsjechië, maar kan niet anders dan tevreden zijn. "We hebben vandaag echt aan klantenbinding gedaan."