woensdag 9 januari 2019

Aanbieden geloofsbrieven ambassadeur Rade in Cambodja - Receptie Nederlandse gemeenschap

Bericht aan Nederlanders in Cambodja: U bent van harte uitgenodigd op een receptie ter gelegenheid van het aanbieden van geloofsbrieven door ambassadeur Kees Rade. Tijdstip en locatie: woensdag 16 januari om 18.00-20.00, locatie Sun and Moon hotel (rooftopbar), adres: #68, corner of street 136 and 15, Phar Kandal 1.

Houd rekening met tropische storm Pabuk in Thailand
Bent u in of reist u naar Thailand? Houd dan rekening met tropische storm Pabuk. Pabuk heeft op vrijdag 4 januari 2019 de zuidoostkust van Thailand bereikt.

Bericht aan bezoekers van de katholieke wereldjongerendagen van 14 t/m 27 januari te Panama

Verandering aanvragen Schengen visum in Rwanda
Vanaf 15 januari a.s. heeft de Belgische ambassade, de aanvragen voor een visum voor kort verblijf naar Nederland (en overige Schengenlanden die zijn vertegenwoordigen) ondergebracht bij VFS Global. Meer informatie kunt u vinden op deze website. Het adres en de openingstijden van de Belgium Visa Application Centre: 1st Floor, Soras Tower KN 67 Street, in Kigali, van maandag tot vrijdag tussen 08:00 en 15:00.

Nederlandse vakantiegangers vaak onvoorbereid naar verre bestemming
Nederlanders reisden het afgelopen jaar vaak naar verre landen, maar veel reizigers deden dat zonder zich goed te informeren over de bestemming. Dat blijkt uit onderzoek van NBTC-NIPO Research, in opdracht van het ministerie van Buitenlandse Zaken.