maandag 28 januari 2019

Koning benoemt nieuwe particulier secretaris van Prinses Margriet en prof. mr. Pieter van Vollenhoven

Zijne Majesteit de Koning heeft bij Koninklijke Beschikking met ingang van 1 maart 2019 mevrouw E.B. (Elise) de Jong benoemd tot particulier secretaris van Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet en prof. mr. Pieter van Vollenhoven. Mevrouw De Jong volgt in deze functie mevrouw H.G. (Rita) Eerkes op, die per dezelfde datum op de meest eervolle wijze wordt ontheven van haar functie. Mevrouw Eerkes was sinds 2003 werkzaam bij de Dienst Koninklijk Huis.

Ontvangst deelnemers Ambassadeursconferentie
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima hebben maandag 28 januari 2019 op Paleis Noordeinde in Den Haag de deelnemers van de Ambassadeursconferentie ontvangen. Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix en prof.mr. Pieter van Vollenhoven waren bij de ontvangst aanwezig, evenals minister Blok van Buitenlandse Zaken.