vrijdag 11 januari 2019

NVT Nieuws 21: Cabaret Leon van der Zanden, maandborrel

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 21 DATUM: 11 januari 2019

Leon van der Zanden: laatste kans!

Leon

Op vrijdag 8 februari 2019 geeft cabaretier Leon van der Zanden een voorstelling in de tuin van de Nederlandse ambassade. Leer Leon op dit filmpje wat beter kennen.

U kunt nog tot en met 13 januari kaarten bestellen voor het vroege vogels tarief. Wie vóór deze datum bestelt en betaalt kan een kaart krijgen voor 800 baht (leden) of 1200 baht (niet leden). Na 13 januari is de prijs resp. 900 en 1500 baht. De prijs is inclusief twee consumptiebonnen. Met dank aan onze sponsoren B-Quik en Mermaid Hotel.

Bestel hier de kaarten onder opgave van aantal en de namen van elke persoon voor wie een kaart wordt besteld (dit i.v.m. de veiligheidseisen van de ambassade). U krijgt dan een e-mail terug met instructies hoe de betaling kan plaatsvinden.

Betreft: Cabaret Leon van der Zanden
  Tijd: 2019-02-08 19:00
  Plaats: Nederlandse Ambassade
  Adres: 106 Wireless Road
  BTS: Phloenchit

Maandborrel

In verband met sluiting van de Green Parrot verplaatsen we de maandborrel. Voorlopig is gekozen voor terugkeer naar DET5 (Sukhumvit soi 8). We hopen iedereen daar vanaf 7 februari elke eerste donderdag van de maand te kunnen verwelkomen.

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".