vrijdag 18 januari 2019

NIEUWSBRIEF NR: 22 DATUM: 18 januari 2019

Cabaret Leon van der Zanden

Leon

Wees erbij, bij deze eenmalige voorstelling op vrijdag 8 februari 2019 van cabarteier Leon van der Zanden in de prachtige tuin van de Nederlandse ambassade. Er zijn nog kaarten verkijgbaar. De prijs bedraagt 900 baht (leden) of 1500 baht (niet leden). De prijs is inclusief twee consumpties. Met dank aan onze sponsoren B-Quik en Mermaid Hotel.
Bestel hier de kaarten onder opgave van aantal en de namen van elke persoon voor wie een kaart wordt besteld (dit i.v.m. de veiligheidseisen van de ambassade). U krijgt dan een e-mail terug met instructies hoe de betaling kan plaatsvinden.
  Betreft: Cabaret Leon van der Zanden
  Tijd: 2019-02-08 19:00
  Plaats: Nederlandse Ambassade
  Adres: 106 Wireless Road
  BTS: Phloenchit

Bugs 'n Butterflies picnic

picnic

Onze Gouden sponsor KIS International School Bangkok nodigt u uit op zaterdag 2 februari 2019 voor een gezellige ochtend knutselen, spelletjes, muziek en een picnic bij de Bugs 'n Butterflies Picnic. Gezinnen met jonge kinderen zijn van harte welkom bij een ochtend vol plezier, de geplande activiteiten zijn ideaal voor kinderen van 2 tot 6 jaar oud. Toegang is 400 baht per gezin, inclusief eten en drinken. Voor leden van de NVT is er GRATIS toegang. Er is een gratis shuttlebus van en naar de MRT. Meer informatie: e-mail K. Ying. Direct aanmelden kan hier. Als lid van de NVT wordt u verzocht het lidmaatschapsnummer bij de aanmelding te vermelden (zie Uw Member Bonus Card) en hun (digitale) kaart mee te nemen.

Betreft: KIS Bugs 'n Butterflies
  Tijd: 2019-02-02 09:00 - 12:00
  Plaats: KIS International School
  Adres: Kesinee Ville 999/123-124 Pracha Uthit Rd, Huai Khwang
  MRT: Thailand Cultural Center

Geknipt uit de Tegel: De Emerald Driehoek

Veel ongelukkiger had François van Langevelde zijn trip naar de Emerald Driehoek niet kunnen plannen. Hij ging de weg op in de dagen dat het verkeer in Thailand op zijn drukst is. En dat zegt wat. Maar zijn nieuwsgierigheid dreef hem. Hoe zit het toch met die omstreden tempel op de grens van Thailand en Cambodja, wilde hij weten. Hij ging op onderzoek, was bijna een verdacht object, maar werd uiteindelijk aangenaam verrast. Herlees hier het artikel uit :

Phra Wihan nu
De Phra Wihan momenteel als bewaakt fort.

Phra Wihan toen
Zo was het voor de schermutselingen.

NVT Poloshirt

polo

Als Nederlander "in den vreemde" wilt u dat best wel eens uitdragen. Oranje (zowel de mannen als de vrouwen) doet het weer goed en er staan ook wat nationale feestdagen aan te komen. Daarnaast is het gewoon leuk om een echt Nederlands shirt te dragen, zeker als er het NVT logo op staat.
Dit fraaie en comfortabele shirt is er in de maten XXL, XL, L en M. U kunt het bestellen bij de penningmeester. Ook is het verkrijgbaar op de maandborrel of een andere bijeenkomst na voorbestelling.
De prijs bedraagt voor leden van de NVT 200 baht, niet-leden betalen 500 baht.