vrijdag 25 januari 2019

NVT Nieuws 23: Cabaret, KIS Bonus actie, Maandborrel

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 23 DATUM: 25 januari 2019

Cabaret Leon van der Zanden

Leon

Het kan nog steeds, kaarten bestellen voor de eenmalige voorstelling op vrijdag 8 februari 2019 van cabaretier Leon van der Zanden in de prachtige tuin van de Nederlandse ambassade.

De prijs bedraagt 900 baht (leden) of 1500 baht (niet leden). De prijs is inclusief een döner kebab en een drankje. En als toetje lekkere soesjes. Met dank aan onze sponsoren B-Quik en Mermaid Hotel.

Bestel hier de kaarten onder opgave van aantal en de namen van elke persoon voor wie een kaart wordt besteld (dit i.v.m. de veiligheidseisen van de ambassade). U krijgt dan een e-mail terug met instructies hoe de betaling kan plaatsvinden.

Betreft: Cabaret Leon van der Zanden
  Tijd: 2019-02-08 19:00
  Plaats: Nederlandse Ambassade
  Adres: 106 Wireless Road
  BTS: Phloenchit

KIS Bonus actie

KIS

KIS International school geeft bij inschrijving 5.500 baht korting aan leden van de NVT en houders van de "Member Bonus Card", die moet worden getoond bij aanmelding. Het inschrijfgeld van 5.500 baht komt hierdoor te vervallen. De ouder van de ingeschrevene moet de houder zijn van de geldige Member Bonus Card.

Deze aanbieding loopt van 1 februari 2019 tot 31 januari 2020 en is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties. Zie voor informatie over deze aanbieding de website van KIS.

Voor andere Bonussponsors kunt u hier klikken.

Maandborrel

Op 7 februari is er weer een maandborrel. Deze vindt voortaan plaats in het vertrouwde DET5 aan Sukhumvit soi 8. Eigenaar Bob zorgt naast alle Thaise en westerse gerechten voor Hollandse snacks als frikadel en bitterballen. Ook krijgt u een likeurtje van het huis aangeboden.

Betreft: NVT Borrel
  Tijd: 2019-02-07 19:00
  Plaats: DET5
  Adres: 41 Sukhumvit Soi 8
  BTS: Nana

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".