dinsdag 29 januari 2019

Ons Oranje! Onder 17 met twintig speelsters naar België

Onder 17 met twintig speelsters naar België
KNVB-coach Robert de Pauw heeft zijn selectie bekendgemaakt voor het oefenduel met België. De Pauw selecteerde twintig speelsters voor het treffen met onze zuiderburen.

Ex-international Jurrie Koolhof (59) overleden
De KNVB heeft met droefenis kennisgenomen van het overlijden van Jurrie Koolhof. De aanvaller maakte tijdens zijn carrière vooral begin jaren tachtig furore bij PSV en kwam in die periode vijf keer uit voor Oranje.

Selectie Onder 16 voor vierlandentoernooi Portugal
Met een selectie van 23 spelers reist het Nederlands elftal voor spelers onder 16 jaar af naar de Portugese Algarve. Daar wordt van 7 tot en met 11 februari het UEFA development tournament gespeeld.

Max Tjaden: 'De opdracht is simpel, kwalificeren'
Het is de eerste stap die het Nederlands zaalvoetbalteam moet zetten om de WK-droom te verwezenlijken. In het Bulgaarse Varna speelt de ploeg in de voorronde van het WK-kwalificatietoernooi tegen Estland, Montenegro en gastland Bulgarije. De opdracht is duidelijk. "Kwalificeren voor de volgende ronde. En dat gaat ook gebeuren", klinkt het stellig.

Privee selecteert twaalf speelsters voor burenstrijd met België
Het Nederlands vrouwenzaalvoetbalteam speelt zondag 10 februari een oefeninterland in en tegen België. De burenstrijd vindt plaats in sporthal De Helix in Maasmechelen en begint om 17.30 uur. Bondscoach Marius Privee heeft voor dit duel een selectie van twaalf speelsters geformeerd.