maandag 7 januari 2019

Portugal: 18 oktober 2018 – Wandelen in de omgeving Sintra

18 oktober 2018 – Wandelen in de omgeving Sintra
Beste leden (en niet-leden),   Onze volgende activiteit – we gaan wandelen in de omgeving van Sintra ! 10.00 uur: verzamelen voor koffie in Casa do Preto, Estrada de Chão de Meninas 44, Sintra 10.30 uur: vertrek wandeling 13.00 uur: lunch in Taverna dos Trovadores, Praça D. Fernando II, nr 18, São Pedro da Sintra Zoals u kunt lezen zal de wandeling ruim twee uur in beslag nemen. De wandeling vindt plaats onder leiding van een gids. Het is dan ook de bedoeling dat we stipt om 10.30 uur vertrekken dus dan moet de koffie op zijn! Wij adviseren u ook zeker goede loopschoenen mee te nemen om de wandeling met plezier te kunnen volbrengen. De wandeling eindigt bij het restaurant waar we gezamelijk gaan lunchen. De koffie en de lunch betaalt u zelf, verder zijn er geen kosten aan verbonden. Wij willen u vragen om uiterlijk 13 oktober te laten weten of u komt, en aan welke onderdelen van het programma u deelneemt, zodat wij deze informatie aan de gids kunnen doorgeven en het restaurant kunnen reserveren. Graag tot 18 oktober! Vriendelijke groeten, Het bestuur Nederlandse Vereniging Lissabon