vrijdag 1 februari 2019

NVT Nieuws 24: Maandborrel, Cabaret, Afgelasting, EU verkiezingen

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 24 DATUM: 01 februari 2019

Maandborrel

Op 7 februari, de eerste donderdag van de maand, is er de maandborrel.

Deze wordt weer gehouden in DET5.

In de gezellige buitenomgeving kunt u elkaar ontmoeten en ook genieten van typische Nederlandse gerechten als erwtensoep, frikadel en bitterballen, naast Thais en ander westers eten.

Det5

Op de borrel kunt u ook het NVT-poloshirt (waarover werd bericht in een vorige nieuwsbrief) verkrijgen na voorbestelling. Dit shirt is er in de maten XXL, XL, L en M. De prijs bedraagt voor leden van de NVT 200 baht, niet-leden betalen 500 baht.

Betreft: NVT Borrel
  Tijd: 2019-02-07 19:00
  Plaats: DET5
  Adres: 41 Sukhumvit Soi 8
  BTS: Nana

Cabaret Leon van der Zanden: laatste kans

Leon

Dit is de laatste week waarin u nog kaarten kunt bestellen voor de eenmalige voorstelling op vrijdag 8 februari 2019 van cabaretier Leon van der Zanden in de prachtige tuin van de Nederlandse ambassade.

De prijs bedraagt 900 baht (leden) of 1500 baht (niet leden). De prijs is inclusief een döner kebab en een drankje. En als toetje lekkere soesjes. Met dank aan onze sponsoren B-Quik en Mermaid Hotel.

Bestel hier de kaarten onder opgave van aantal en de namen van elke persoon voor wie een kaart wordt besteld (dit i.v.m. de veiligheidseisen van de ambassade). U krijgt dan een e-mail terug met instructies hoe de betaling kan plaatsvinden.

Betreft: Cabaret Leon van der Zanden
  Tijd: 2019-02-08 19:00
  Plaats: Nederlandse Ambassade
  Adres: 106 Wireless Road
  BTS: Phloenchit

KIS picnic evenement

De picnic die door KIS op 2 februari zou worden georganiseerd en waarover werd bericht in een vorige nieuwsbrief is vanwege de huidige slechte luchtkwaliteit afgelast.

Europese verkiezingen

Op 23 mei 2019 zijn er weer verkiezingen voor het Europees Parlement. Hoe u daar als Nederlander in het buitenland aan kunt deelnemen kunt u hier lezen.

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".