zaterdag 9 februari 2019

NVT Nieuws 25: Terugblik cabaret, oproep bestuur, PC/IT groep

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 25 DATUM: 09 februari 2019

Wie er niet bij was heeft wat gemist. In de prachtige tuin van de ambassade gaf Leon van der Zanden een geweldige voorstelling voor een publiek van meer dan 100 bezoekers.

cabaret

In de tropische avond kon men genieten van een kebab en een drankje waarna Leon ons vermaakte met zijn humor. Serieus en minder serieus, het kwam allemaal voorbij.

cabaret

Zo kon men ook in Bangkok genieten van zijn "Kameleon" show. Na afloop van de voorstelling werd nog uitgebreid geborreld zodat het ook nog een latertje werd. Een avond om met veel genoegen op terug te kijken.

Bestuur: oproep

De vicevoorzitter, Gert Visser, heeft zich onlangs na een korte bestuursperiode om persoonlijke redenen uit het bestuur teruggetrokken. Het vice-voorzitterschap is daarmee weer vacant. Het bestuur is echter dringend op zoek naar meer bestuursleden omdat ook de functie van sponsorcoördinator en evenementencoöordinator op dit moment niet zijn ingevuld. Ook is er een vacature voor het hoofdredacteurschap van het clubblad De Tegel. Dit betekent dat de taken op de schouders van te weinigen terechtkomen. Wij roepen iedereen op die interesse heeft om mee te denken en te werken aan de NVT zich bij het bestuur te melden.

PC/IT groep

Vanwege gebrek aan belangstelling, input en activiteiten heeft het bestuur besloten de werkgroep PC/IT officiëel op te heffen.

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".