woensdag 6 februari 2019

Stemmen voor de Europese Parlementsverkiezingen

Stemmen in het buitenland? Registreer u op tijd!
Op 23 mei 2019 worden verkiezingen gehouden voor het Europees Parlement. Nederlanders in het buitenland kunnen stemmen voor deze verkiezingen. Wilt u dat doen, registreer u dan voor 11 april 2019 online bij de gemeente Den Haag.

Stage bij de Nederlandse Ambassade te Dhaka
Ambassade Dhaka (Bangladesh) is op zoek naar stagiaires voor de periode april 2019 t/m oktober 2019 (minimaal zes weken/maximaal zes maanden). Kijk op deze website voor meer informatie, voorwaarden en vergoedingen voor een stage in Dhaka. De deadline van reageren is: 15 maart 2019. We hopen je binnenkort te verwelkomen!

Economische nieuwsbrief, Februari 2019
Deze maand o.a.: - Tshisekedi's economic priorities; - Africa Works! 2019; - Price per ton of cobalt drops 55% in 12 months; - Congo-Brazzaville : households face rising gas prices; - Extension deadline to apply for GES 2019.

Overige sluitingsdagen Nederlandse ambassade Ankara en consulaat generaal Istanbul
De Nederlandse ambassade in Ankara en het consulaat generaal in Istanbul zullen in de periode van 30 mei t/m 10 juni voor het publiek gesloten zijn