Mexico: Activiteiten Juni 2019

Activiteiten Juni 2019

Beste mensen,

Juni belooft een drukke maand te worden voor de Nederlandse Vereniging in Mexico!
Gisteren plaatste het Nederlands voetbalelftal zich voor de finale van de UEFA Nations League. Een twintigtal enthousiaste Nederlanders volgde de spannende halve finale tegen Engeland gezamenlijk in een sportcafé in Mexico-stad. Het geeft toch wel een hele leuke sfeer om samen naar Oranje te kijken.

Jullie zijn dus hierbij uitgenodigd om aanstaande zondag 9 juni vanaf 13.30 uur samen de finale tegen Portugal te kijken in Sereno Moreno, een sportrestaurant. Het adres is Avenida Monterrey 335, colonia Roma, Mexico-stad. Komt allen!

Nog een niveau hoger, beginnen de Oranje Leeuwinnen komende week aan het Wereldkampioenschap. De eerste wedstrijden van Oranje zijn dinsdag 11 juni tegen Nieuw Zeeland en zaterdag 15 juni tegen Kameroen. Beide wedstrijden zijn om 8.00 uur in de ochtend, Mexicaanse tijd. Omdat sportcafés niet vaak zo vroeg open zijn moeten ieder voor zich maar die wedstrijden kijken. Mocht Nederland de groepsfase doorkomen dan hopen we wel samen naar de wedstrijden in de volgende rondes te gaan kijken!

Morgen, zaterdag 8 juni, organiseert de NVMexico haar traditionele Buitendag. Heeft u zich niet ingeschreven maar wel enorm zin om te komen, stuur dan onmiddelijk een mailtje naar rmbuitelaar@gmail. com of bel me op 55 6868 6998.

Als klap op de vuurpijl organiseert NVMexico op 30 juni een boswandeling met pannekoeken in Desierto de los Leones! Schrijft u zich in via de website nvmexico.com of stuur me een berichtje.

Tot gauw!

Ruud Buitelaar

Nederlandse Vereniging in Mexico · Dakota 33 · Alcaldía Benito Juarez · Mexico City, Cdmx 03810 · Mexico