De Nederlandse borrel in...

Maandelijkse borrel

Yes! we gaan weer borrelen! Iedereen is welkom op de Nederlandse borrel op donderdag 4 juli vanaf 19.00 uur in Flannery's Beerhouse op Tobalaba 379. Op het balkon op de 2e etage (aan de voorzijde). Marie-Anne (foto) zal de borrel hosten.
Tot dan!

Wie kan ons alles vertellen over Humberstone en Santa Laura?

Voor het Nederlandse radioprogramma Met het Oog op Morgen is Fleur Wallenburg van de NOS op zoek naar iemand die alles kan vertellen over de salpetergroeves van Humberstone en Santa Laura. Komende zomer wordt er een serie gesprekken gevoerd over plekken die op de UNESCO-lijst van bedreigd werelderfgoed staan. Is er toevallig iemand die daar wel eens is geweest en ons een en ander kan vertellen? Stuur een mail naar nlv@nlv. cl en wij geven het door aan Fleur.

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging

This email was sent to [email protected]
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences