vrijdag 20 september 2019

Chili: Een voorjaar vol leuke activiteiten!

Een voorjaar vol leuke activiteiten!
In de eerste plaats willen we iedereen een mooie tijd toe wensen tijdens de Fiestas Patrias! Ter gelegeneheid hiervan heeft onze sponsor KLM een mooie aanbieding, zie verder in de nieuwsbrief meer hier over.

Dit voorjaar hopen wij jullie in grote getale te zien, dus zet alvast het volgende in je agenda:
Donderdag 3 oktober - Maandelijkse borrel
Donderdag 7 november - Pub Quiz
Donderdag 5 december - Pakjesavond borrel

De exacte datum voor het Sinterklaasfeest zal zo spoedig mogelijk worden gecommuniceerd.

Uitkomst enquête & oproep

Wij danken iedereen die de moeite heeft genomen de enquête in te vullen. Naar aanleiding hier van zullen we proberen meer diverse activiteiten te organiseren, maar daar hebben we ook jullie hulp bij nodig! Daarnaast zullen we vanaf volgend jaar ook de borrel af en toe op een woensdag gaan houden, om op die manier ook zij die op donderdag niet kunnen, de gelegenheid te geven te komen.

VRIJWILLIGERS GEZOCHT:
- Wie vinden het leuk om dit voorjaar of deze zomer een tennistoernooi te organiseren?
- Wie vinden het leuk om mee te helpen met de organisatie van het Sinterklaasfeest? Vooraf en op de dag zelf (exacte datum tbd).

Meld je nu aan via [email protected].
Seniorenlunch jl.
Zaterdag 7 september jl. heeft de Seniorenlunch plaats gevonden. Met een klein maar gezellig gezelschap zijn mooie herinneringen opgehaald en hebben we genoten van de mosselen, frietjes en het stoofvlees.
Er zal snel een herhaling gaan plaatsvinden, een nieuwe datum zal snel worden geprikt, dus houdt de nieuwsbrief in de gaten.

Pepernoo(d)oproep
Het lijkt nog ver weg, maar voor je het weet staat hij weer op de stoep, Sinterklaas!
En bij een Sinterklaasfeest horen pepernoten / strooigoed.

Onze vraag is daarom: Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten kunnen, indien gewenst, naderhand worden verrekend met de NLV. Mocht je ons kunnen helpen, stuur dan een mail naar [email protected] cl.
Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging