woensdag 16 oktober 2019

Pub Quiz woensdag 6 november

Weet jij over heel veel dingen een klein beetje? Heb je een grote hoeveelheid aan algemene kennis? De NLV organiseert aankomende woensdag 6 november een pub quiz in de Geo Pub in Santiago. Geef je op met je team (4 personen) of individueel (regelen wij een team voor je) en laat zien wat je in huis hebt! Er is plek voor 30 man, dus wie het eerst komt, het eerst maalt. Geef je hier op!

Save the date!
Sinterklaas feest zondag 24 november

Noteer vast in de agenda, Sinterklaas komt dit jaar op bezoek in Santiago op zondag 24 november op de oude residentie van de ambassadeur. Meer info volgt snel.
          Pepernoo(d)oproep
Het lijkt nog ver weg, maar voor je het weet staat hij weer op de stoep, Sinterklaas!
En bij een Sinterklaasfeest horen pepernoten / strooigoed.

Onze vraag is daarom: Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten kunnen, indien gewenst, naderhand worden verrekend met de NLV. Mocht je ons kunnen helpen, stuur dan een mail naar [email protected] cl.
De pepernoten dienen uiterlijk vrijdag 29 november overhandigd aan/opgehaald door zijn de organisatie.
Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging