Uitnodiging voor Spelletjesmiddag

Spelletjesmiddag!

Beste mensen,

Herfst is een tijd om spelletjes uit de kast te halen! In samenwerking met De Sprinkhaan organiseert de Nederlandse Vereniging in Mexico ook dit jaar weer een leuke spelletjesmiddag voor jong en oud. De plaats is in Lomas de Chapultepec, de tijd is zaterdagmiddag 26 oktober vanaf 14.00 uur. Entree is 100 peso voor volwassenen en 50 voor kinderen, hapjes en drankjes inbegrepen,. Schrijf je in via de website www.nvmexico.com en je krijgt het precieze adres toegestuurd. Sprinkhaan-families gaarne deelname bevestigen via de school.

Herfst is ook de tijd van de jaarvergadering van de NVMexico. Die gaat plaatsvinden ter residentie ´s avonds op 19 November. Daar wordt het bestuur voor het jaar 2020 geinstalleerd. We zijn naarstig op zoek naar enthousiaste, capabele en gezellige mensen die leuke ideeen hebben om Nederlanders in Mexico bij elkaar te brengen. Heb je er zin in om een jaartje mee te doen en de kar te trekken? Neem contact op met één van de huidige bestuursleden of schrijf een mailtje naar info@nvmexico. com.

O ja, we hebben ook al bericht gekregen dat Sinterklaas naar Mexico komt. Hij wordt verwacht op zondag 1 December. Binnenkort kan je je hiervoor inschrijven via de website!

Tot spoedig!

Ruud Buitelaar

Nederlandse Vereniging in Mexico · Dakota 33 · Alcaldía Benito Juarez · Mexico City, Cdmx 03810 · Mexico