donderdag 14 november 2019

Chili Sinterklaasfeest 2019

Sinterklaasfeest 2019

De Nederlandse Vereniging in Chili organiseert in samenwerking met de Nederlandse Ambassade in Chili, de Nederlandse School De Andes en de Belgische Ambassade in Chili het Sinterklaasfeest 2019! Wij nodigen alle kinderen en hun ouders/verzorgers uit voor dit grootse festijn.

Waar:Voormalige residentie van de Nederlandse ambassadeur
(Av. Apoquindo 5376)

Wanneer: zondag 24 november 2019

Tijd: 10.30 tot 13.15 uur
Aanmelden van 10.30; Aankomst Sinterklaas om 11.00 uur

Let op! Uit veiligheidsvoorschriften van de Nederlandse Ambassade dienen alle kinderen, ouders/verzorgers en eventuele opa's en oma's zich aan te melden voor het Sinterklaasfeest. Jullie kunnen je aanmelden tot
uiterlijk donderdag 21 november 2019, 13.00 uur.

Het cadeau voor ieder kind mag een waarde hebben van maximaal CLP 5.000. Geef het cadeau van tevoren af bij de conciërge van de voormalige residentie van de Nederlandse ambassadeur (Av. Apoquindo 5376) met duidelijke vermelding van naam en leeftijd op de cadeauverpakking. Dit kan vanaf maandag 18 november tot en met vrijdag 22 november, tussen 08.00 en 20.00 uur.

Gezien de huidige situatie in Chili willen we jullie vriendelijk vragen om terughoudend te zijn met het publiceren van foto's en video's van het Sinterklaasfeest op social media, ook op de dag zelf en erna.

Om de voorbereidingen en het feest tot een succes te maken, vragen wij nadrukkelijk jullie medewerking ten aanzien van alle genoemde punten in het aanmeldformulier.

Heb je nog een vraag? Reageer dan gerust op deze mail.

Tot ziens op zondag 24 november!

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging