zondag 10 november 2019

Kom naar de jaarvergadering!

Ledenvergadering donderdag 21 november

We zijn blij dat ook dit jaar de Algemene ledenvergadering van de Nederlandse Vereniging in Mexico kan plaatsvinden in de residentie van onze Ambassadeur, en wel op donderdag 21 november vanaf 19.00 uur.

Kom ook! De bijeenkomst staat open voor alle Nederlanders die in Mexico verblijven. Het is een mooie gelegenheid om iets te horen over verschillende initiatieven en activiteiten binnen de nederlandse gemeenschap hier te lande. Daarvoor hebben we uitgenodigd het Holland House Mexico, de Nederlandse Taal- en Cultuurschool De Sprinkhaan, het Koningin Julianafonds Mexico, het PoPo magazine en de Dutch Business Lunch.

Het bestuur van de NVMexico zal natuurlijk een kort verslag doen van het voorbije jaar en de strategie voor de komende jaren presenteren. Het nieuwe bestuur zal worden voorgedragen en de plannen voor 2020 zullen worden toegelicht.

Daarna wordt het buffet geopend en is er voor iedereen de gelegenheid om gezellig bij te praten met oude bekenden en nieuwe gezichten.

Meld je aan via de website of per e-mail aan [email protected] com. We sturen je dan een e-mail met het adres en de stukken voor de vergadering.

Nederlandse Vereniging in Mexico · Dakota 33 · Alcaldía Benito Juarez · Mexico City, Cdmx 03810 · Mexico