zondag 3 november 2019

• Saxofoon concert Mark Scholten en Frido ter Beek uitgesteld
  • Organiseer zelf een activiteit

Pub Quiz / Maandelijkse borrel woensdag 6 november

Weet jij over heel veel dingen een klein beetje? Heb je een grote hoeveelheid aan algemene kennis? De NLV organiseert aankomende woensdag 6 november om 19:00 uur een pub quiz in de Irish Geo Pub (Encomenderos 179, Las Condes) in Santiago, vlakbij metro Tobalaba. Geef je op met je team (4 personen) of individueel (regelen wij een team voor je) en laat zien wat je in huis hebt! Er is plek voor 30 man en we strijden om een aantal leuke prijsjes. Dus Hop! Hop!  Geef je hier op!
Tijdstip aanvang: 19:00
Tijd pub quiz: 19:30 - 21:30
Net als de afgelopen jaren vragen we de deelnemers van de pub quiz om een kleine bijdrage van 5.000 pesos om zo voor een welkomst hapje en drankje te kunnen zorgen bij aanvang van de pub quiz (contant te voldoen bij aanvang van de pub quiz).

Na de pub quiz zal ook de maandelijkse borrel plaatsvinden (LET OP! dit keer op woensdag in plaats van donderdag). Een mooi moment om bij te kletsen met oude bekenden of juist nieuwe Nederlanders te leren kennen. Iedereen is welkom vanaf 21:00 uur in de Irish Geo Pub (Encomenderos 179, Las Condes) in Santiago, vlakbij metro Tobalaba.
Save the Date: Sinterklaasfeest zondag 24 November

Noteer vast in de agenda, Sinterklaas komt dit jaar op bezoek in Santiago op zondag 24 november op de oude residentie van de ambassadeur.
Inschrijven kan vanaf half november. Daar zal tegen die tijd een aparte mail voor worden uitgestuurd.
Pepernoo(d) Oproep!
Hij komt, hij komt! Voor je het weet staat hij weer op de stoep, Sinterklaas!
En bij een Sinterklaasfeest horen pepernoten / strooigoed.

Onze vraag is daarom: Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten kunnen, indien gewenst, naderhand worden verrekend met de NLV. Mocht je ons kunnen helpen, stuur dan een mail naar [email protected]
De pepernoten dienen uiterlijk zaterdag 23 november overhandigd aan/opgehaald door zijn de organisatie.
Concert Mark Scholten en Frido Ter Beek uitgesteld

Wegens de huidige omstandig in Chili is het Saxofoon concert van Mark Scholten en Frido ter beek uitgesteld tot een nog nader te bepalen datum.

Organiseer zelf een activiteit!

Heb jij een leuk idee voor een activiteit? Wil je een pub quiz organiseren? Of wil je een kook clubje beginnen? Ben je op zoek naar leden voor je voetbal team? Heb je zin in een oer-Hollandse BBQ? Wij nodigen je uit om zelf initiatief te nemen om een activiteit te organiseren voor de Nederlandse gemeenschap in Chili! De NLV kan je helpen door je activiteit te promoten in de nieuwsbrief en op de NLV Facebook pagina.

Dus! Stuur ons een PM of een e-mail naar [email protected] cl met de details en wij helpen met de communicatie.
Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging