Posts

VBNGBk: Gevolgen van invoering WNRA per 2020: vragen Eerste Kamer

Gevolgen van invoering WNRA per 2020: vragen Eerste Kamer Aan: Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid  De heer drs. W. Koolmees     datum 22 mei 2019  betreft Nadere vragen van de Eerste Kamer over de EU-verordening herziening coördinatie sociale zekerheidsstelsels (COM(2016)815)  ons kenmerk 163336.04u    Geachte heer Koolmees,   zie:   https://www.eerstekamer.nl/eu/behandeling/20190522/brief_aan_de_minister_van_sociale Daaruit, naast onderwerpen betreffende discoördinatie- zie een andere draad-  ook als nieuw aspect: […] Lees verder Dienstverleningsovereenkomst tussen het ministerie VWS en het CBS aangaande houdbaarheid woonlandfactorberekening Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft het CBS de opdracht gegeven om een onderzoek te doen naar de mogelijkheden tot een nieuwe berekening van de woonlandfactor op basis van bronnen van internationale gegevens. Het CBS is gevraagd to

NFF: 19 juli: deadline FPN Award

19 juli: deadline FPN Award Nu de deadline van de inschrijving van de eindexamenproducties is verstreken, willen we je graag attenderen op de deadline van 19 juli 2019 voor de Filmproducenten Nederland Award (FPN). De FPN Award is bedoeld voor dit jaar afstuderende studenten/producenten die ambitie hebben zich in de toekomst (verder) te ontwikkelen als producent. De prijs omvat een bedrag van € 5.000,- en wordt uitgereikt... Lees verder Drie Nederlandse films geselecteerd voor Locarno Film Festival Met maar liefst drie films in de selectie is Nederland sterk vertegenwoordigd tijdens de 72e editie van het Locarno Film Festival, die plaatsvindt van 7 t/m 17 augustus. INSTINCT, de openingsfilm van het Nederlands Film Festival, beleeft haar wereldpremière op de Piazza Grande van Locarno. Carice van Houten en Marwan Kenzari spelen de hoofdrollen in […] Het bericht Drie Nederlandse films... Lees verder

Canada: Dutch Pub Night in Vancouver

Dutch Pub Night in Vancouver Every 3rd Wednesday of the month we will be at New Oxford Pub at 1144 Homer Street (Yaletown) Vancouver. Having a very 'gezellige' evening with veterans and newcomers. The more the merrier. You are very welcome! Lees verder

Thailand: Dodenherdenking in Kanchanaburi

Dodenherdenking in Kanchanaburi Op 15 augustus eren we de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog in Azië door middel van herdenkingen en kransleggingen in Kanchanaburi en Chunkai. Uiteraard is iedereen welkom bij deze herdenkingen, om deze reden zal de Ambassade voor vervoer vanaf Bangkok zorgen. Heeft u interesse? Laat ons dan vóór 5 augustus aanstaande weten met hoeveel personen u deel zou willen nemen via... Lees verder

Australië: The Business Community Game

The Business Community Game On behalf of Bert Bardoel, Chairman Dutchlink, we would hereby like to invite you to a unique team alignment event in gamification style "The Business Community Game" at WeWork Pyrmont. You and your staff members are hereby invited to participate in this unique event on Thursday 29 August from 5:45pm till 8:30pm. Please note that spaces are limited so RSVP at your earliest convenience by e-mail only ([email protected]). This is an event for Corporate Members, Business Members and prospects only! Moderated by Gijs van der Linden, CEO, L.I.B. BusinessGames & Australian 4Bizzo Team. With over 15 years of experience in the development and execution of live, interactive Business Games for companies such as CocaCola, PWC, American Express and Philips, Gijs has built the... Lees verder

Canada: Langley Dutch Coffee Club

Langley Dutch Coffee Club We meet the 3rd Wednesday of each month from 10:00 am to 12:00 pm at the Food Court in the Willowbrook Mall (19705 Fraser Hwy, Langley). Contact Henja at 604-888-0886 or henal(Replace this parenthesis with the @ sign)shaw.ca to confirm. Lees verder

Toespraak minister-president Rutte tijdens herdenking MH17

Toespraak minister-president Rutte tijdens herdenking MH17 Vandaag gaf minister-president Rutte een toespraak tijdens een herdenkingsbijeenkomst bij het Nationaal Monument MH17 in Vijfhuizen. De minister-president zei onder andere: Lees verder