Doorgaan naar hoofdcontent

Posts

China: Vacature Language One

Vacature Language One Language One heeft een vacature voor Shanghai-Suzhou. Klik hier voor meer informatie. Het bericht Vacature Language One verscheen eerst op Nederlandse Vereniging Shanghai. Lees verder

Noorwegen: BBQ in Frognerpark - Zondag 25 augustus

BBQ in Frognerpark - Komende zondag! Beste a

Verenigde Staten: Pool Party Postponed

Let's celebrate Pool Party Postponed Dear Members, Friends, The Pool Party will be postponed to August 24th . It seems too many people are still on va

Nieuw reisadvies voor Hongkong SAR

24/7 BZ Informatieservice   Zojuist is een nieuw reisadvies gepubliceerd voor Hongkong SAR. Reisadvies Hongkong SAR Op de luchthaven van Hongkong kunnen regelmatig demonstraties voorkomen. Hierdoor kunnen vluchten uitvallen of vertraging oplopen. Reizigers kunnen hier last van ondervinden. Neem voor uw vertrek contact op met uw vliegmaatschappij of reisorganisatie. Zie voor meer informatie de rubriek: Veiligheidsrisico's. Er vinden regelmatig demonstraties plaats. Deze eindigen vaak in geweld. Demonstraties komen voor in woonwijken maar ook in toeristische gebieden. Het openbaar vervoer raakt rond demonstraties regelmatig ontregeld. Ook voor de komende periode zijn protestacties aangekondigd. Wees alert. Vermijd samenscholingen en mogelijke confrontaties van de demonstrante

Chili: Seniorenlunch 7 september

Komt u ook? Laat het ons weten

Australië: Private Winetasting

Dear Nederlandse, PRIVATE WINETASTING  29 August 2019