Doorgaan naar hoofdcontent

Posts

Webinar Circulair Bouwen: anders handelen!

de Duurzame Wereld Webinar Circulair Bouwen: anders handelen! Webinar Circulair Bouwen: anders handelen! Om over minder dan tien jaar 50% minder grondstoffen te gebruiken, moeten we anders gaan denken en anders gaan handelen. Hoe we een circulaire bouweconomie bereiken en wie daarvoor de handen moeten samenbrengen, dat hoor je tijdens het webinar Circulair Bouwen op 10 februari 2022. Lees verder Delftse studenten presenteren nieuwe duurzame racewagen op waterstof Delftse studenten presenteren nieuwe duurzame racewagen op waterstof Studenten van de TU Delft hebben afgelopen dinsdag op de Pier van Scheveningen hun nieuwste racewagen op waterstof gepresenteerd. De 'Forze IX' moet met zijn topsnelheid van 300 kilometer per uur de strijd aangaan met Porsches en Lamborghini's op het Lees verder Gemeente Den Haag vergoedt rente die inwoners betalen voor lening zonnepanelen
Recente posts

Transitie duurzaamheid vraagt forse investering van zorgsector

de Duurzame Wereld Transitie duurzaamheid vraagt forse investering van zorgsector Transitie duurzaamheid vraagt forse investering van zorgsector Met het tekenen van het klimaatakkoord van Parijs heeft de Nederlandse overheid zich gecommitteerd om in 2050 CO2-neutraal te zijn. De zorgsector kan hier potentieel een belangrijke bijdrage aan leveren. Desondanks heeft slechts een derde van de zorginstellingen uit het onderzoek een... Lees verder 'De warmtetransitie gaat nog te veel over gas' 'De warmtetransitie gaat nog te veel over gas' Warmte365 nam deel aan onze Themamiddag eind vorig jaar. Naar aanleiding van de presentatie van Rard Rijcken schreven zij er een artikel over: De warmtetransitie gaat nog teveel over gas. In Spanje blijft kernenergie de voornaamste bron van elektriciteitsproductie Lees verder Half a trillion tonnes of virgin materials, our world is only