Over ons

DeNederlandseVereniging.nl verenigt Nederlanders in het buitenland, expats en emigranten met Nederlandse verenigingen en Nederland. Naast het contact houden met je roots draait het ook om contact houden met elkaar. Waar je ook op de wereld woont, je bent en blijft Nederlander en er zijn altijd Nederlanders bij je in de buurt om samen een kroket te eten, Sinterklaas te vieren of je met iets anders te helpen.

Het verenigingen doen we door de activiteiten en verslagen van Nederlandse verenigingen te publiceren, Nederlanders helpen in hun zoektocht naar Nederlandse activiteiten of contactpersonen buiten Nederland, én door verslag te doen van grote maatschappelijke gebeurtenissen in Nederland.

Heb jij een leuk verhaal?
We kunnen niet overal tegelijk zijn, dus maak jij iets moois mee overr jouw leven daar in het buitenland, stuur dan jouw verhaal naar de Nederlandse Vereniging: redactie.dnv at henkreports.nl.

Ander nieuws, tips, een Nederlandse Vereniging die in de lijst ontbreekt of activiteiten voor de kalender kun je ook hiernaartoe mailen. Ook ontvangen we graag de nieuwsbrieven van de verenigingen. Wanneer de nieuwsbrief een pdf is, ontvangen we graag de link ernaartoe op jullie website in plaats van de pdf.