Doorgaan naar hoofdcontent

Posts

Oproep aan Friezen om utens!

Mijn naam is Sander Warmerdam, hoofdredacteur van de Leeuwarder Courant. In Nederland hebben we te maken met een tweede (gedeeltelijke) lockdown. Om onze lezers een hart onder de riem te steken  proberen we ook wat opbeurende en onverwachte berichten in de krant te hebben. Bijvoorbeeld van Friezen in het buitenland.

Mijn vraag is simpel. Zijn er Friezen om Utens die een handgeschreven ansichtkaartje kunnen sturen vanaf de plek waar ze wonen met daarop een bemoedigende tekst of hoe ze de coronacrisis in hun eigen land beleven? Die kunnen we dan in de krant zetten om zo onze lezers wat inspiratie te geven.

Mocht dat niet mogelijk zijn dan zijn een  paar regels per e-mail of een foto natuurlijk ook erg welkom!
Ons postadres is:
Leeuwarder Courant
8901 BD Leeuwarden
The Netherlands

Of per mail: [email protected] (bijvoorbeeld een scan van het kaartje, voor-  en achterkant).
Recente berichten

Melvin Moti’s afdalingen in de droomwereld

Melvin Moti's afdalingen in de droomwereldEen paar jaar geleden kreeg Melvin Moti (1977) eindelijk de kans om een speelfilm te maken....Lees verder

Vivianne Miedema: "Laten we blij zijn met wat nog kan"Lees verder